ЖИТОМИРГАЗ ЗБУТ Меню
104

контакт-центр

Контакт-центр 0412 55 94 04

Контакт-центр0412 55 94 04

09.03.2021 / 11:08

Чому жителі Коростишівського району мають обрати нового постачальника газу?

Побутові споживачі природного газу на території міста Коростишева та району мають 60 днів (від 16.02.2021р.), аби обрати нового постачальника газу та укладення із ним договору. Адже населення Коростишівського району автоматично опинилося на обслуговуванні постачальника останньої надії (ПОН). ТОВ «Житомиргаз Збут» готовий постачати газ для всіх побутових споживачів Коростишева.

Чому жителі Коростишівського району мають обрати нового постачальника газу?

Чому жителі Коростишівського району мають обрати нового постачальника газу?
ФОТО: ТОВ "Житомиргаз Збут"

Що таке ПОН?

ПОН – це своєрідний страховий механізм для населення, аби люди раптово не залишилися взагалі без газу.

Відповідно до ч. 2 ст. 15 Закону України «Про ринок природного газу» Постачальник останньої надії може постачати газ побутовим споживачам на строк, який не може перевищувати 60 діб та триває до кінця календарного місяця, що настає за місяцем початку фактичного постачання природного газу споживачу постачальником останньої надії. Після закінчення цього строку ПОН зобов’язаний припинити постачання природного газу споживачу.

Чому споживачі потрапляють на ПОН?

Споживачі газу опиняються на обслуговуванні ПОН, якщо попередній постачальник збанкрутував, ліквідований, або у нього призупинена чи анульована ліцензія на постачання природного газу. У таких випадках спрацьовує страховий механізм ПОН, аби люди не були позбавлені енергоресурсу.

Що робити споживачам газу, які опинилися у ПОН?

Кожен споживач природного газу має право на вільний вибір газопостачальника. Жителям Коростишева та району бажано обрати собі нового надавача послуг до кінця березня.

ТОВ «Житомиргаз Збут» забезпечує блакитним паливом споживачів природного газу з 2015 року та безперебійно постачає газ до 360 тисяч домогосподарств Житомирської області. Компанія виконує Постанову Кабінету Міністрів від 18.01.2021 №25 та готова забезпечувати газом усіх споживачів на території Коростишівського району.

Як укласти договір з новим постачальником?

Аби стати клієнтом ТОВ «Житомиргаз Збут» потрібно:

  1. Написати заяву-приєднання у відділенні ТОВ «Житомиргаз Збут» (м. Житомир, майдан Перемоги, 10); залишити заявку за телефоном контакт-центру (0412) 55-94-04, 47-18-18, (067) 208-29-00, або за допомогою сайту.
  2. Укласти договір. Для цього потрібно подати: документи, якими визначено право власності приміщення, а також посвідчення особи споживача і реєстраційний номер облікової картки платника податків.
  3. Отримати Особовий рахунок. Після оформлення документів та підписання договору споживач отримує Особовий рахунок клієнта і може зареєструватися в Особистому кабінеті на сайті 104.ua.

Жителі Коростишева та району можуть задати питання щодо укладення договору за телефоном (067) 208-29-00. Найближчим часом у місті буде створена точка контакту, де працюватиме менеджер ТОВ «Житомиргаз Збут» та допомагатиме споживачам пройти процедуру зміни постачальника газу максимально швидко.

ТВІЙ ГАЗЗБУТ. Надійний та зручний для кожного.