ЖИТОМИРГАЗ ЗБУТ Меню
104

контакт-центр

Контакт-центр 0412 55 94 04

Контакт-центр0412 55 94 04

19.03.2021 / 13:15

Коли потрібно платити за газ? Інструкція для клієнтів «Житомиргаз Збуту»

Побутові споживачі природного газу розраховуються за спожитий ресурс після його використання. Натомість газопостачальні компанії закуповують прогнозований об’єм блакитного палива наперед, аби безперебійно забезпечувати газом усіх споживачів. Тому так важливо дотримуватися визначених термінів щодо розрахунків.

Коли потрібно платити за газ? Інструкція для клієнтів «Житомиргаз Збуту»

Коли потрібно платити за газ? Інструкція для клієнтів «Житомиргаз Збуту»
ФОТО: ТОВ "Житомиргаз Збут"

Нагадуємо, що оплачувати газові рахунки потрібно кожного місяця до 25 числа.

ТОВ «Житомиргаз Збут» підготував для своїх клієнтів інструкцію для розрахунків за газ.

 Коли сплачувати за газ?

З 1 по 5 число кожного місяця потрібно передавати покази лічильника за попередній місяць. Після 5 числа всі дані про спожитий газ акумулюються у регіонального оператора ГРМ (облгазу). Якщо споживач не передав показники лічильника вчасно, то облгаз нараховує споживання за нормами.

Зауважимо, що показання лічильника надсилаються не постачальнику - ТОВ «Житомиргаз Збут», а оператору газорозподільної мережі (ГРМ). Таким чином, тільки на початку поточного місяця газові компанії дізнаються, скільки газу використав абонент у попередньому місяці.

Далі, з 8 до 10 числа щомісяця компанія формує рахунки для клієнтів «Житомиргаз Збуту», які спочатку стають доступними в електронних сервісах, а потім друкуються у паперовому варіанті та доставляються до кожної домівки.

Нагадаємо, що у кожного споживача є можливість внести свій вклад у збереження природи і відмовитися від паперового варіанту квитанції, якщо такому клієнту достатньо отримувати лише електронний рахунок та здійснювати за ним оплату. 

Зазвичай, до 20 числа кожного місяця клієнти ТОВ «Житомиргаз Збут» вже отримують на руки паперові рахунки.

До 25 числа кожного місяця споживачі газу мають здійснювати розрахунок за спожите блакитне паливо!

Наголошуємо, що від своєчасної та повної сплати за енергоресурс залежить стабільність забезпечення газом усіх клієнтів. Від відповідальності розрахунків населення за газ залежить безперебійність газопостачання, адже постачальник закуповує ресурс наперед, а от споживач розраховується наприкінці наступного місця після фактичного використання газу.

 Користуйтеся електронними сервісами

ТОВ «Житомиргаз Збут» пропонує своїм клієнтам не чекати на паперову платіжку, а використовувати онлайн сервіси. Особливо актуально у час пандемії коронавірусу максимально обмежити усі фізичні контакти та скористатися електронними послугами газопостачальної компанії.

В онлайн сервісах компанії клієнт може перевірити кожну стадію нарахування коштів за спожитий газ. Після передачі показників лічильника з 1 по 5 число місяця стан рахунку змінюється. Це можна перевірити у відповідному розділі в Особистому кабінеті та у чат-боті. До перегляду буде доступна сума нарахувань за газ, яку компанія нараховує на основі даних про споживання, які надав абонент.

Зі свого боку ми подбали про те, аби наші клієнти могли швидко, комфортно та безпечно передавати показники лічильника та розраховуватися за отримані послуги.

До ваших послуг онлайн сервіси ТОВ «Житомиргаз Збут», які допоможуть керувати своїм газовим рахунком, не виходячи з дому, а саме:

  • оновлений Особистий кабінет на сайті 104.ua;
  • мобільні додатки 104 Mobile для Andoid та 104 Mobile light для iOS;
  • чат-боти 7104.ua у Viber та Telegram.

 Дякуємо клієнтам, які вчасно сплачують за газ та не накопичують борги!

 Твій газзбут – надійний та зручний для кожного.